Robienie biznesu w sieci to dziś skomplikowane zadanie, ogromna konkurencja stwarza, że należy się przebić ze swoją ofertą między ofertami innych firm i tak skusić ewentualnych nabywców, żeby byli skłonni w chwili obecnej u nas zostawić swoje pieniądze. Idealnym narzędziem do tego celu jest e-mail marketing, czyli upowszechnianie towarów bądź usług za poradą wiadomości wysyłanych na skrzynki pocztowe nabywców.

Na dzień dzisiejszy polityka antySPAMowa jest dość restrykcyjna, a zatem sam e-mail marketing nie ma możliwość być mylony ze zwyczajnym wysyłaniem SPAM-u. Zanim jakakolwiek oferta trafi do klienta, on musi wyrazić na to zgodę. Nie może być więc tak, że reklama sklepy onlinego będzie rozsyłana na przypadkowe adresy z zamierzeniem, że prawdopodobnie ktoś z niej skorzysta. W celu zdobywania adresów e-mail wykorzystuje się różnego rodzaju listy adresowe, newslettery, bezpłatne subskrypcje z powiadomieniami i tak dalej. Jeżeli uda nam się zebrać odpowiednią listę, możliwa jest optymalizacja konwersji, ale najpierw trzeba taką listę mieć. O ile posiadamy i pragniemy, by zarabiała więcej, nie ma lepszego sposobu, w jaki sposób dać użytkownikom konkretną wartość, oni muszą najpierw uzyskać coś od nas, aby móc dać od siebie. Ciekawostki z branży, darmowe opracowania, a co najistotniejsze idealny język i perswazyjny przekaz, a co najbardziej istotne odpowiednie dobranie grupy docelowej - na tym polega optymalizacja konwersji. Każda lista adresowa może zarabiać, bez względu na to, jakie produkty oferuje i w jakiej branży działa.

Inne informacje: google merchant center.

0 komentarze:

Prześlij komentarz